niedziela, 7 lutego 2010

Wywiad

Prezentuję wywiad, który przeprowadziłam z dh. Lajlą Cencner z Oleśnicy.

A: Witam liderkę zdrowia! Jakie są Twoje odczucia po 5 dniach kursu?
L: Jest bardzo fajnie, ludzie są bardzo sympatyczni. kadra także jest wspaniała, wiele się nauczyłam i mam nadzieje ze wiedzą tą wykorzystam w praktyce, ale zmęczenie daje się we znaki.

A: Wybrałaś sprawność Liderka zdrowia. W jaki sposób ją realizowałaś?
L: Wykonałam 7 plakatów, zrobiłam także ankietę na temat zdrowego stylu życia oraz ja podsumowałam na debacie zorganizowanej przeze mnie i inne osoby realizujące te sama sprawność.
A: A jak to było z poranną rozgrzewką? Też brałaś udział w organizowaniu ćwiczeń?
L: Nie, miałam taki zamiar, ale Komendantka kursu powiedziała mi, że już są od tego Trenerki.
A: Jak wypadła Wasza ankieta?
L: Całe szczęście nasi kursanci prowadzą zdrowy tryb życia, dobrze się odżywiają, ale niestety nie wszyscy wzięli udział w ankiecie.
A: Opowiedz coś więcej o debacie, którą organizowałaś.
L: Poruszaliśmy wiele tematów związanych ze zdrowiem, stresem i nauką. Mówiliśmy także o tym, jak radzić sobie z nałogami i gdzie udać się po pomoc. Debata zakończyła się krótkimi scenkami przygotowanymi przez uczestników. Wszystko wypadło bardzo pozytywnie i mam nadzieję , że kursanci będą starać się prowadzić nadal zdrowy styl życia.
A: A co zamierzasz po zakończeniu kursu?
L: Zamierzam założyć swoją drużynę starszoharcerską, zamknąć próbę na HO, zrealizować próbę na naramiennik wędrowniczy.
A: Życzę Ci powodzenia w realizacji swoich planów i dziękuję za rozmowę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz